دستگاه پرکن روغن موتور

پرکن مایعات اتوماتیک

دستگاه پرکن روغن موتور از جمله دستگاه های موتور نیاز در صنایع تولید روغن موتور برای انواع اتوموبیل می باشد. همه شما درباره اهمیت استفاده از روغن موتور مناسب در اتوموبیل را می دانید و نیاز به توضیح ما نیست. همانطور که داشتن خونی سالم در رگ های ما انسانها بسیار مهم است همین روغن موتور دقیقا اهمیت همان روغن موتور را دارد. در این مطلب درباره دستگاه پرکن روغن موتور توضیحات کاملی را خدمت شما ارائه خواهیم داد. طوری که با مشخصات و ساختار آن آشنایی مناسبی پیدا کنید. اگر شما نیز علاقه مند به خرید این دستگاه یا دست کم دانستن درباره آن هستید ما را تا انتها همراهی کنید.

دستگاه پرکن روغن موتور

همانطور که می دانید در اتوموبیل های مختلف عامل حرکت دهنده همین موتور می باشد. این موتور می تواند با سوزاندن بنزین نیروی لازم را برای چرخش تایر های اتوموبیل و در نهایت به حرکت درآوردن آن فراهم کند. اما این حرکت سبب می شود تا اصطحکاک و گرما نیز در بخش های مختلف موتور محرک خودرو ایجاد شود. این تداوم کار کردن موتور سبب می شود تا تولید گرما و خوردگی و اصطحکاک در بخش های مختلف موتور بیشتر شود. در اینجاست که اهمیت استفاده از روغن موتور بیشتر می شود. به بیان بهتر روغن موتور برای کاهش این اصطکاک استفاده می شود. محتویات خاصی که در روغن دیده می شود در کاهش خوردگی و اصطکاک و نیز کاهش جذب گرما از سوی موتور نقش دارند.

دستگاه پرکن روغن موتور
بیشتر بخوانید: دستگاه پرکن مایعات غلیظ

امروزه در بازار انواعی از روغن های موتور دیده می شوند. این روغن ها دارای بسته بندی های مختلفی نیز می باشند. اما عمده ترین نوع این بسته بندی ها بسته های پلاستیکی با ظرفیت های یک یا دو یا چهار یا پنج و گاه برای مراکز صنعتی بزرگ تا 208 لیتر می رسد. همانطور که گفتیم این ظروف به وسیله دستگاه پرکننده مایعات پر می شوند. این مکانیسم به این صورت است که در ابتدای کار روغنی که قرار است به وسیله ان ظروف را پر کنیم به سمت یک منبع ذخیره هدایت می شود. این روغن از طریق شلنگ های متصل به دستگاه ارسال می شود.

سیستمی که ریزش روغن ها را کنترل می کند به صورت پیستونی می باشد. از طرف دیگر به کمک فناوری PLC این که چه میزان ظروف پر شوند تنظیم می شود. این دستگاه ها یک مزیت در این باره دارند. آن هم این است که در پر کردن ظروف دارای دقت قابل توجهی می باشند.

تمامی دستگاه تولیدی پاشا صنعت البرز، دارای یکسال گارانتی بی قید و شرط و 5 سال خدمات پس از فروش می باشند. شما میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر، دریافت مشاوره رایگان خرید دستگاه مناسب کارتان و اطلاع از قیمت روز دستگاه با ما تماس بگیرید.

تعداد نازل در دستگاه پرکن روغن موتور

این دستگاه ها معمولا دارای هفت نازل می باشند. البته ناگفته نماند که طبق برخی فاکتور ها می توان این تعداد را تغییر داد. از جمله ظرفیت واحد تولیدی و نیز ظرفیت بسته بندی واحد تولیدی. این دستگاه ها غالبا دارای بدنه ای به جنس استیل می باشند. برای اینکه بازده کار چه در قسمت ورودی و چه در قسمت خروجی افزایش یابد از نوار های نقاله استفاده شده است. اینکه ظروف در محل نازل چگونه قرار گیرند به حوزه وظایف سیستم کنترلی دستگاه مربوط می شود.

دستگاه پرکن روغن موتور چه ویژگی هایی دارد؟

مهم ترین ویژگی های این دستگاه ها به شرح زیرند:

  • دستگاه از یک استیل مستحکم ساخته شده است.
  • کلید توقف اضطراری در این دستگاه تعبیه شده است.
  • برای این که ظروف به خوبی پر شوند از سیستم پیستونی بهره گیری شده است.
  • استفاده از فناوری تنظیم کننده PLC مشخصه دیگر این دستگاه ها می باشد که عملکرد دستگاه را کنترل می کند.
  • برای نظارت اپراتور در این دستگاه یک تابلو کنترلی که به صفحه نمایش مجهز شده است تعبیه شده است.

سخن آخر

در این مطلب درباره دستگاه پرکن روغن موتور صحبت کردیم. روغن موتور همیشه نیاز اصلی افراد مختلف برای داشتن رانندگی بدون مشکل و افزایش طول عمر قطعات موتور بوده است. بنابراین اهمیت این مایع روان کننده غیرقابل چشم پوشی است. شما عزیزان می توانید به منظور راه اندازی واحد تولیدی روغن موتور های مختلف برای پرکردن بطری های روغن موتور از این دستگاه استفاده کنید. این روز ها روغن موتور موردنیاز هر فردی که دارای خودرو می باشد بوده و راه اندازی یک واحد تولیدی می تواند شما را صاحب سود قابل توجهی کند. امیدواریم با خواندن این مطلب به پاسخ سوالات خود درباره این دستگاه رسیده باشید.

منتظر دیدگاه شما هستیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این زمینه را پر کنید
این زمینه را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید